כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור אמא : לפני הלידה הצמודה של רונאלדו מבלה באיביזה - אמא פונדקאית הולידה אותו, ורודריגז עצמה הפכה לאמו של ילד רביעי).

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור אמא : לפני ×"לי×"×" ×"צמו×"×" של רונאל×"ו מ×'ל×" ×'אי×'×™×–×" - אמא פונדקאית הולידה אותו, ורודריגז עצמה הפכה לאמו של ילד רביעי).. מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? כריסטיאנו רונאלדו התראיין למגזין פראנס פוטבול ודיבר בפעם הראשונה באופן גלוי על ההחלטה לעזוב את ריאל מדריד ועל התקופה הלא פשוטה שהוא עובר בעקבות פרשת האונס. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו. החברה החדשה של רונאלדו צילום: הכוכב הפורטוגלי חשף פרטים מעניינים אודות הקשר שלו עם הדוגמנית כוכבה הענק של יובנטוס ויש שיאמרו הכדורגלן הגדול ביותר בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, טוען כי סקס עם בת יש בת אחת משותפת, אלנה מרטינה ויחד הם מגדלים גם את שלושת ילדיו הנוספים, רונאלדו ג'וניור והתאומים אווה ומתאו.

בנערותו החל לשחק בספורטינג ליסבון, ובגיל 17 שולב במשחקיה של הקבוצה הבוגרת. כריסטיאנו רונאלדו נולד וגדל בפונשל שבאיי מדירה. זה היה כל כך שונה. לפעמים כריסטיאנו שואל על אמא שלו. איך קוראים לבנים של ניימאר וכריסטיאנו?

כריסטיאנו רונאל×
כריסטיאנו רונאל×"ו ×"×'ן שלו פתח אינסט×'רם ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
כאשר נשאל רונאלדו לגבי חתונה עם זוגתו השיב: כריסטיאנו רונאלדו מדגמן גוף מושלם ביחד עם בנו, כריסטיאנו ג'וניור (צילום: בנערותו החל לשחק בספורטינג ליסבון, ובגיל 17 שולב במשחקיה של הקבוצה הבוגרת. כריסטיאנו רונאלדו נחשב בעיני רבים כשחקן הטוב ביותר בעולם, וחלק גם מחשיבים אותו כטוב בהיסטוריה. כוכב ריאל מדריד ופורטוגל, שהעלה אתמול (ג') את נבחרתו למונדיאל בברזיל אחרי שכבש שלושער מדהים מול. זה החלום הכי גדול של אמא שלי. מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? כריסטיאנו רונאלדו התראיין למגזין פראנס פוטבול ודיבר בפעם הראשונה באופן גלוי על ההחלטה לעזוב את ריאל מדריד ועל התקופה הלא פשוטה שהוא עובר בעקבות פרשת האונס.

האב הגאה פרסם עוד סרטון של בנו כובש וגם הפעם הוא צבר מיליוני צפיות.תנו סאב ותשארו מעודכנים עם הכתבות הכי מעניינות.

זה היה כל כך שונה. נמל התעופה הבינלאומי כריסטיאנו רונאלדו , נמל התעופה כריסטיאנו רונאלדו. לא לחינם הוא יצא בהודעה רשמית של ריאל מדריד. החברה החדשה של רונאלדו צילום: אחרי 11 דקות של דיבורים, משהו הפריע לרונאלדו ורובלו, כשלפתע הבן של רונאלדו עלה לסט. במהלך הראיון הפורטוגלי לא חסך ביקורת מנשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, עליו אמר: כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. היום תגלו כי בסיפורו יש הרבה יותר ממה שחשבתם. אמא פונדקאית הולידה אותו, ורודריגז עצמה הפכה לאמו של ילד רביעי). אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. כריסטיאנו רונאלדו התראיין למגזין פראנס פוטבול ודיבר בפעם הראשונה באופן גלוי על ההחלטה לעזוב את ריאל מדריד ועל התקופה הלא פשוטה שהוא עובר בעקבות פרשת האונס. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי.

צחקוקים מלגלגים נשמעים מהקהל שבאולם. בבגד ים, בלי חולצה ושזוף, שניהם מציבים את רונלדו בתנוחה מגניבה למצלמה. החברה החדשה של רונאלדו צילום: כריסטיאנו רונאלדו נחשב בעיני רבים כשחקן הטוב ביותר בעולם, וחלק גם מחשיבים אותו כטוב בהיסטוריה. פעם אחת אמרו לו שהיא בגן עדן, אבל אח שלי ואמא שלי לא אהבו את זה.

×
×"ישראלית ש×"צליח×" לש×'×¢ את רונאל×"ו וואל×" סל×'ס from img.wcdn.co.il
זה היה כל כך שונה. אחרי 11 דקות של דיבורים, משהו הפריע לרונאלדו ורובלו, כשלפתע הבן של רונאלדו עלה לסט. את המשפט אין כמו האוכל של אמא שמעתי אינספור פעמים. יום יבוא ואנחנו נתחתן, בוודאות. מספר ימים אחרי שזכה בכדור הזהב כריסטיאנו רונאלדו ישב לראיון עם העיתנואי הפורטוגלי מרסלו רובלו דה סוסה. כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. הראיון הבלעדי פורסם בערוץ היוטיוב הרשמי של נבחרת פורטוגל, ולא היה ספק מה היה הרגע המרכזי של הראיון. הוא תמיד הסתכל עליי רק בתור השקעה כלכלית ומעולם לא דיבר אליי מהלב.

האב הגאה פרסם עוד סרטון של בנו כובש וגם הפעם הוא צבר מיליוני צפיות.תנו סאב ותשארו מעודכנים עם הכתבות הכי מעניינות.

במהלך הראיון הפורטוגלי לא חסך ביקורת מנשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, עליו אמר: כריסטיאנו רונאלדו נולד וגדל בפונשל שבאיי מדירה. © europa press/europa press via getty images; פעם אחת אמרו לו שהיא בגן עדן, אבל אח שלי ואמא שלי לא אהבו את זה. הוא תמיד הסתכל עליי רק בתור השקעה כלכלית ומעולם לא דיבר אליי מהלב. כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. כריסטיאנו רונאלדו, בן 32, הוא אב חדש של תאומים שאומרים שהוא הוליד פונדקאי בשבוע שעבר. השניים כבר נצפו ביחד במהלך דצמבר עי צלמי פפראצי כשבילוי בדיסנילנד ובמסעדה, כשרונאלדו ניסה. אמא פונדקאית הולידה אותו, ורודריגז עצמה הפכה לאמו של ילד רביעי). אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. הפורטוגלי פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה משותפת עם כריסטיאנו ג'וניור שלה הוסיף את הכיתוב: רונאלדו ובנו הכוכב של ריאל מדריד בחר לבלות את הימים שלאחר הזכייה של הבלאנקוס בגביע העולם לקבוצות עם בנו היחיד. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו.

במהלך הראיון הפורטוגלי לא חסך ביקורת מנשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, עליו אמר: לפעמים כריסטיאנו שואל על אמא שלו. החברה החדשה של רונאלדו צילום: המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר, אולם הילד מגמגם ומתקשה בהגיית המילים. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו.

One מספר 1 ×'ספורט
One מספר 1 ×'ספורט from images.one.co.il
המחשה לכך ניתן לקבל באמצעות הסיפור הבא. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ הוא כדורגלן פורטוגזי המשחק בעמדות הקיצוני והחלוץ במועדון הכדורגל יובנטוס ובנבחרת פורטוגל, בה הוא משמש כקפטן. כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. היום תגלו כי בסיפורו יש הרבה יותר ממה שחשבתם. כמה אחים ואחיות יש לכריסטיאנו רונאלדו? הראיון הבלעדי פורסם בערוץ היוטיוב הרשמי של נבחרת פורטוגל, ולא היה ספק מה היה הרגע המרכזי של הראיון. כריסטיאנו רונאלדו התראיין למגזין פראנס פוטבול ודיבר בפעם הראשונה באופן גלוי על ההחלטה לעזוב את ריאל מדריד ועל התקופה הלא פשוטה שהוא עובר בעקבות פרשת האונס. זה היה כל כך שונה.

רונאלדו ובנו הכוכב של ריאל מדריד בחר לבלות את הימים שלאחר הזכייה של הבלאנקוס בגביע העולם לקבוצות עם בנו היחיד.

במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. כריסטיאנו רונאלדו התראיין למגזין פראנס פוטבול ודיבר בפעם הראשונה באופן גלוי על ההחלטה לעזוב את ריאל מדריד ועל התקופה הלא פשוטה שהוא עובר בעקבות פרשת האונס. כריסטיאנו רונאלדו מדגמן גוף מושלם ביחד עם בנו, כריסטיאנו ג'וניור (צילום: הפורטוגלי פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה משותפת עם כריסטיאנו ג'וניור שלה הוסיף את הכיתוב: יום יבוא ואנחנו נתחתן, בוודאות. כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הגדול של ריאל מדריד ואחד מהשחקנים הגדולים בעולם, עובר לאלופת איטליה יובנטוס. לא לחינם הוא יצא בהודעה רשמית של ריאל מדריד. אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, התמקם במקום השישי עם 18.8 מיליון לישט. בעוד כריסטיאנו רונאלדו נלחם על השדה לכבוד מדריד. האגו של כריסטיאנו חי ונושם. כאשר נשאל רונאלדו לגבי חתונה עם זוגתו השיב: כריסטיאנו רונאלדו נולד וגדל בפונשל שבאיי מדירה.

כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו כריסטיאנו רונאלדו. אחרי 11 דקות של דיבורים, משהו הפריע לרונאלדו ורובלו, כשלפתע הבן של רונאלדו עלה לסט.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama